MAJAPAHiT

By: Majapahit the P A H E T

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Friday, 13-Jun-2008 15:33 Email | Share | Bookmark
Mari P E R A N G



adalah sorang budak... Konon nyer dah bagus sgt.. Dah hebat.. Heheheh
dah memang diri dia berkuasa utk menjatuhkan sesapa saja dia nak.... dan dan terasa diri dia babi.. .Hahahah
bodo bodo..

Kitorang ikut kan memang dah lama nak kuar kan ko.. cuma tak sampai ati.. Maklum lah ko tuh kan berbakat...

tapi bila ko dah kuar tuh.. Sumer line up baru sgt happy... HAHAHHAHAH

tapi bila dah masuk cara bagus.. kuar pun cara baik lah kan..

Tapi takkkk... boleh lah dia buat keputusan sendiri nak closekan club kat MYspace..
HAHAHAH gila kuasa aper... HAHAHAHHAHA

tapi bagi kitorang.. Dah blah.. memang bagus.. .

thanx

--- wakil utk kawan aku -

yg korng korng nk sibok tu apesal? - dia founder skang.
utk kepentingan peribadi ke? - ko tak perlu tau ko bukan bdk artcore
duit tu artcore punye .. - pandai pun ko... so ko nak sibuk apersal???

----- tapi dia dah bank in so issue tuh dah tamat... -----




View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net